Pædagogiske vejledninger og handleplaner

Her finder du pædagogiske vejledninger og handleplaner på skoleområdet

Stærke fællesskaber med plads til forskellighed på almenområdet

Her kan du læse om formål og indhold i arbejdet med reformprogrammet, der skal understøtte stærkere inkluderende fællesskaber på skolerne i Hillerød:
Reformprogrammet - Stærke fællesskaber med plads til forskellighed


Handleplan for matematik


Handleplanen for matematik henvender sig primært til ledere og matematiklærere på skolerne.
Handleplanen bygger på opdateret matematikdidaktisk forskning og velafprøvede praksiserfaringer, og målet er, at den vil vise sig som en brugbar og virkningsfuld vejviser i den videre udvikling af matematikundervisningen i Hillerød Kommune.

Handleplan for matematik
Bilagsmateriale til handleplan for matematik
Bilagsmateriale til handleplan for matematik - word-udgave

 

Mobning og klagevejledning

 

Dansk Center for Undervisningsmiljø har udarbejdet en skabelon til en handlingsplan, der fungerer som et pædagogisk redskab for grundskoler og ungdomsuddannelser. Handleplanen skal hjælpe skolerne med at udarbejde en strategi til bekæmpelse af moppesituationer.
Du finder handlingsplanen her

I dokumentet "Retningslinjer for arbejdet med undervisningsmiljøet på skolerne i Hillerød Kommune" ligger en klagevejledning til elever og forældre. Du finder klagevejledningen her

 

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Tilgængelighedserklæring

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev om Favrholm

Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Favrholm her

RSS

Samtykke

Jeg giver tilladelse til, at borgerrådgiveren kan indhente, videregive og behandle relevante personfølsomme oplysninger elektronisk. Samtykket kan til enhver tid tilbagekaldes. Læs mere om rettigheder efter persondataloven her