Spring menu over

Borgertip er åben for henvendelser døgnet rundt, og behandles i den almindelige arbejdstid.

Send et BorgerTip, hvis du fx ser et skævt skilt, et hul i vejen eller en knækket gren. Dit tip bliver sendt til den rigtige medarbejder, som vil vurdere det problem, som du beskriver, på følgende måde:

  • Vurderes problemet til at være akut, ordner vi det hurtigst muligt
  • Hvis problempet ikke er akut, vil din henvendelse indgå i vores planlægning af den almindelige drift og vedligeholdelse
  • Ved store akutte henvendelser, så som et væltet træ over vej, en stor underminering/hul i vej eller fortov, som er til akut fare for trafikanter eller lignende uden for kommunens åbningstid, kan du kontakte Falck på tlf. nr. 7010 2030.

Få Borgertip på din telefon

Hent Borgertip i App Store (nyt vindue)

Hent Borgertip i Google Play (nyt vindue)

Via app´en kan du altid følge med i hvor langt vi er kommet på opgaven.

Du har også mulighed for at oprette et tip her på siden.

Opret et Borgertip (nyt vindue)

 

Oplever du fejl i signalanlæggene eller manglende lys i lanternerne, kan du fejlmelde det hos Swarco, som står for driften og vedligeholdelsen:

Fejlmeld signalanlæg på mail 

Ring til Swarco 

 

 

EDF tager sig af drift og vedligeholdelse af belysningen i hele kommunen.

Hvis du ønsker at fejlmelde manglende eller defekt gadebelysning, kan du anvende Borgertip

Ved berøringsfare og fejlmelding af strækninger på mere end 3 slukkede gadelygter, skal du ringe direkte til EDF på tlf. 72322250.

Såfremt du har andre spørgsmål til fejl på belysningen kan du skrive til EDF på mail drifthillerod@edf-dk.com

Hillerød Kommune - logo