Genudbud af driftsopgaver vedr. renholdelse, vandløbsvedligeholdelse, grøn vedligeholdelse, vintertjeneste, vejafvanding og brolægning

16-12-2019

Økonomiudvalget har den 11. december 2019 godkendt at sende udbudsmaterialet i høring.

Formålet med denne høring at give borgere, kommende bydende, faglige organisationer og andre interesseorganisationer mulighed for at udtale sig om udbudsmaterialet inden driftsopgaverne udbydes.

Genudbuddet er inddelt i flere kontrakter og rammeaftaler og gennemføres således at opstart af nye leverandører bliver den 1. oktober 2020, hvor kontrakten med den nuværende leverandør udløber.

 

Følgende rammeaftaler og kontrakter udbydes:

 

Vandløb, drift og vedligeholdelse

Høringsblanket

Bilag 1 Sandfang

Bilag 2 Vandløb vedligeholdelsesskema

Kvalitetsbeskrivelser for drift af vandløb

Særlig betingelser - Vandløb

Udbudsbetingelser - Vandløb

 

Grønne områder inkl. renholdelse

Høringsblanket

Kvalitetsbeskrivelser - Grønne områder inkl. renhold

Særlig betingelser - Grønne områder inkl. renhold

Udbudsbetingelser - Grønne områder inkl. renhold

 

Afvanding og belægninger

Høringsblanket

Kvalitetsbeskrivelser - Afvanding og belægning

Særlig betingelser - Afvanding og belægning

Udbudsbetingelser - Afvanding og belægning

 

Renhold og ukrudtsbekæmpelse

Høringsblanket

Kvalitetsbeskrivelser for Renhold excl. grønne områder

Særlige betingelser - Renhold

Udbudsbetingelser - Renhold

 

Drift af sidearealer – Veje

Høringsblanket

Kvalitetsbeskrivelser for drift af sidearealer veje

Særlig betingelser - sidearealer - veje

Udbudsbetingelser - sidearealer - veje

 

Vintertjeneste

Høringsblanket

Kvalitetsbeskrivelser for vintertjeneste

Særlige betingelser - vintertjeneste

Udbudsbetingelser - vintertjeneste

Høringsperiode Udbudsmatrialerne er i høring fra den 16. december 2019 kl. 12.00 til den 8. januar 2020 kl. 23.59

Høringssvar og ændringsforslag Hvis du ønsker at komme med høringssvar eller foreslå ændringer til udbudsmaterialet, skal du sende en mail til vores konsulent Lone Krogsgaard, på e-mail: LKG@niras.dk - husk at skrive dit fulde navn og adresse i mailen.

Til hvert udbud findes en høringsblanket som skal anvendes til høringssvaret.

Høringssvar og ændringsforslag vil blive behandlet efter fristens udløb.

Vi gør opmærksom på, at alle høringssvar og ændringsforslag bliver offentliggjort i anonymiseret form i forbindelse med politisk behandling af udbudsmaterialet.

Siden blev senest opdateret d. 16-12-19

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev om Favrholm

Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Favrholm her

RSS

Samtykke

Jeg giver tilladelse til, at borgerrådgiveren kan indhente, videregive og behandle relevante personfølsomme oplysninger elektronisk. Samtykket kan til enhver tid tilbagekaldes. Læs mere om rettigheder efter persondataloven her