Formålet med denne høring at give borgere, kommende bydende, faglige organisationer og andre interesseorganisationer mulighed for at udtale sig om udbudsmaterialet inden driftsopgaverne udbydes.
Genudbuddet er inddelt i flere kontrakter og rammeaftaler og gennemføres således at opstart af nye leverandører bliver den 1. oktober 2020, hvor kontrakten med den nuværende leverandør udløber.
Følgende rammeaftaler og kontrakter udbydes:
Vandløb, drift og vedligeholdelse
Bilag 2 Vandløb vedligeholdelsesskema
Kvalitetsbeskrivelser for drift af vandløb
Grønne områder inkl. renholdelse
Kvalitetsbeskrivelser - Grønne områder inkl. renhold
Særlig betingelser - Grønne områder inkl. renhold
Udbudsbetingelser - Grønne områder inkl. renhold
Afvanding og belægninger
Kvalitetsbeskrivelser - Afvanding og belægning
Særlig betingelser - Afvanding og belægning
Udbudsbetingelser - Afvanding og belægning
Renhold og ukrudtsbekæmpelse
Kvalitetsbeskrivelser for Renhold excl. grønne områder
Drift af sidearealer – Veje
Kvalitetsbeskrivelser for drift af sidearealer veje
Særlig betingelser - sidearealer - veje
Udbudsbetingelser - sidearealer - veje
Vintertjeneste
Kvalitetsbeskrivelser for vintertjeneste
Særlige betingelser - vintertjeneste
Udbudsbetingelser - vintertjeneste
Høringsperiode Udbudsmatrialerne er i høring fra den 16. december 2019 kl. 12.00 til den 8. januar 2020 kl. 23.59
Høringssvar og ændringsforslag Hvis du ønsker at komme med høringssvar eller foreslå ændringer til udbudsmaterialet, skal du sende en mail til vores konsulent Lone Krogsgaard, på e-mail: LKG@niras.dk - husk at skrive dit fulde navn og adresse i mailen.
Til hvert udbud findes en høringsblanket som skal anvendes til høringssvaret.
Høringssvar og ændringsforslag vil blive behandlet efter fristens udløb.
Vi gør opmærksom på, at alle høringssvar og ændringsforslag bliver offentliggjort i anonymiseret form i forbindelse med politisk behandling af udbudsmaterialet.