Dele af Borgerservice er lukket i maj

04-05-2021

Da der skal indføres et nyt landsdækkende ydelsessystem er dele af Borgerservice lukket for henvendelser i perioden den 10. maj til den 21 maj 2021.

Det drejer sig om henvendelser vedr. følgende ydelser :

• Enkeltydelser

• Administration af pension

• Supplement til brøkpension

• Økonomisk friplads

• Pasning af børn

• Indskudslån og Depositum

• Privat pasning

I overgangsperioden har Borgerservice ikke adgang til det nye system. Der vil derfor være lukket for telefoniske og fysiske henvendelser for borgere og samarbejdspartnere, og det vil heller ikke vil være muligt at foretage udbetalinger.

I dagene op til den 10. maj og efter den 24. maj vil der være begrænset mulighed for henvendelse.

Borgerservice bestræber sig på fortsat at behandle nye ansøgninger om ovennævnte ydelser. Der må dog forventes en forlænget sagsbehandlingstid.

Siden blev senest opdateret d. 04-05-21

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Tilgængelighedserklæring

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev om Favrholm

Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Favrholm her

RSS

Samtykke

Jeg giver tilladelse til, at borgerrådgiveren kan indhente, videregive og behandle relevante personfølsomme oplysninger elektronisk. Samtykket kan til enhver tid tilbagekaldes. Læs mere om rettigheder efter persondataloven her