Din indkøbsordning skal nu betales hvert kvartal

04-03-2019

Hvis du har indkøbsordning og får varer igennem Intervare eller Egebjerg, vil du fremover få en opkrævning hvert kvartal og ikke som tidligere hver måned.

Den første regning vil blive sendt ud i starten af april og dækker over februar og marts, da januar er opkrævet.

Hvis du har spørgsmål til din opkrævning, er du velkommen til at ringe til Visitation og Hjælpemidler, telefon 7232 0000 mandag, tirsdag og onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 12-17 og fredag kl. 10-12.

Siden blev senest opdateret d. 04-03-19

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbreve her

RSS