Spring menu over
Du kan følge med i de oplysninger, vi dokumenterer i din journal og bl.a. bestille hjælpemidler, se dine aftaler eller kommunikere med den enhed, du er tilknyttet.

Det gælder, hvis du er tilknyttet Hillerød Kommune inden for følgende områder:

• Genoptræning
  • Praktisk og personlig hjælp
  • Sygepleje
  • Forebyggende hjemmebesøg
  • Dagcenter
  • Hjælpemidler

Send beskeder til os

Du kan kommunikere elektronisk med de dele af Hillerød Kommune, du er tilknyttet, fx Hjemmeplejen eller dagcentret.

Udfyld skemaer

Hvis der er skemaer, du skal udfylde i forbindelse med det tilbud, du bruger, kan du udfylde skemaet i Nexus Borger.

Ansøg om hjælpemidler

Hvis du har brug for at søge om personlige hjælpemidler som fx ortopædiske sko og hjælpemidler til stomi, kan du gøre det via din adgang i Nexus Borger.

Se og aflys planlagte møder

Du kan se en kalender med de planlagte besøg fra fx Hjemmeplejen, eller de aftaler, du har, fx om træning. Det vil kun være dagen for aftalen eller besøget, du kan se - ikke det nøjagtige tidspunkt.

Du kan også aflyse eller afmelde besøg og aftaler, så længe du gør det to dage inden det er planlagt til.

Ret dine kontaktoplysninger

Du kan rette eller tilføje informationer om dig selv i systemet, bl.a telefonnumre, oplysninger om pårørende og samtykke til at modtage påmindelser på sms.

Hvis du er pårørende eller forælder, kan du logge på og handle på vegne af dine børn eller pårørende, hvis du har en digital fuldmagt.

For at få adgang til Nexus Borger som forælder, skal du have forældremyndigheden, og dit barn skal være under 18 år.

Læs om fuldmagt på Digitaliseringens hjemmeside og søg om fuldmagt her

Ældre og Sundhed

Trollesmindealle 27, 3400 Hillerød