Materielpuljen

Folkeoplysningsudvalget i Hillerød Kommune afsætter årligt en Materielpulje til foreninger, der har behov for støtte til køb af foreningsmateriel.

Alle godkendte foreninger i Hillerød Kommune kan søge om tilskud. Kravet er at der ydes en form for egenfinansiering eller egen arbejdskraft. Egenfinansieringen udgør som udgangspunkt 50 % af anskaffelsesprisen. 

Ansøgninger modtages løbende gennem året. Ansøgningsfrist til de enkelte Folkeoplysningsudvalgsmøder kan ses under udvalgets mødeplan.

Hvis du ønsker at ansøge om midler fra puljen skal du benytte ansøgningsskemaet, som du finder HER.

Når du har udfyldt og gemt din ansøgning, sender du ansøgningen sammen med foreningens senest reviderede regnskab evt. sammen med tilbud på materiellet ved at klikke HER.

I forbindelse med din ansøgning behandler vi dine personoplysninger og ansøgningen vil blive fremlagt på et åbent dagsordenspunkt i Folkeoplysningsudvalget.

Kontakt foreningskonsulent Helle Pedersen på hped@hillerod.dk ved spørgsmål.

 

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Tilgængelighedserklæring

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev om Favrholm

Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Favrholm her

RSS

Samtykke

Jeg giver tilladelse til, at borgerrådgiveren kan indhente, videregive og behandle relevante personfølsomme oplysninger elektronisk. Samtykket kan til enhver tid tilbagekaldes. Læs mere om rettigheder efter persondataloven her