Puljen kan søges 3 gange årligt. Fristerne er 1. februar, 1. august og 1. november (her kan også søges til events i det følgende år). Ansøger kan forvente svar en måned efter ansøgningsfristerne.
Hvis du ønsker at ansøge om midler fra puljen skal du benytte ansøgningsskemaet, som du finder HER samt budgetskabelonen HER
Når du har udfyldt og gemt din ansøgning samt budget indsender du det ved at klikke HER
I forbindelse med din ansøgning behandler vi dine personoplysninger og ansøgningerne vil blive fremlagt på et åbent dagsordenspunkt i Idræt- og Sundhedsudvalget og Kultur- og Fritidsudvalget.
Kontakt Udviklingskonsulent Julie Fischer-Nielsen på jufi@hillerod.dk ved spørgsmål.
Bemærk - mulighed for at søge til økonomiske tab relateret til Covid-19
I 2021 kan Eventpuljen også anvendes til ansøgninger inden for kultur- og fritidsområdet, der omhandler økonomiske tab relateret til Covid-19.
Ansøgningsfristen for ansøgninger omhandlende økonomiske tab relateret til Covid-19 er de samme som de 3 frister for Eventpuljen. Der skal også søges via dette link – dog er det ikke nødvendigt at anvende ansøgningsskemaet. I stedet vedlægges en ansøgning, der skal beskrive, hvilket beløb der ansøges om, baggrunden for ansøgningen samt en redegørelse for om hvorvidt der er muligt at søge støtte i andre puljer. Eksempelvis de statslige.
Ansøgninger vedr. alternative arrangementer og events, der kan afvikles i overensstemmelse med retningslinjerne for håndteringen af smitte vedr. Covid-19, er også velkomne.
Find overblik over hjælpepakker og puljer til foreninger og kulturinstitutioner under COVID-19 her.