Sæsonfordeling 2021-2022
I den kommende sæson der starter den 16. august 2021 skal hver forening/aftenskole udfylde et ansøgningsskema pr. lokation for de tider, de søger om.
Ansøgningen skal være Kultur, Idræt og Folkeoplysning i hænde senest den 1. april 2021, og kan sendes via mail booking@hillerod.dk eller sendes/afleveres til Hillerød Kommune.
Forudsætninger for behandling af ansøgninger
- Erklæring om indhentelse af børneattest 2020 – læs mere om børneattester her
- Foreningen er synlig på Hillerød Kommunes foreningsregistret – læs mere her ”Sådan sørger man for at foreningsoplysningerne kan vises i kommunens offentlige foreningsregister"
Vejledning
"Information vedr. ansøgning til den årlige sæsonfordeling"
Fordelingskriterier
"Fordelingskriterier - Revideret februar 2020"
Ansøgningsskema
"Eksempel på udfyldt ansøgningsskema"
"Ansøgningsskema om lån af lokaler, gymnastiksale og haller"
"Ansøgningsskema om tid til kunstgræs"