Sagsbehandlingstider og samtaler

Her kan du se, hvornår du kan forvente svar i forskellige typer af sager.

Sagsbehandlingsfristerne er generelle. Det betyder, at vi behandler din ansøgning så hurtigt som muligt.

Det betyder også, at der kan være særlige situationer, hvor sagsbehandlingsfristen ikke kan overholdes.

Hvis vi ikke kan give dig svar på din ansøgning inden for den fastsatte frist, får du et brev med besked om grunden. Du får også at vide, hvornår du i stedet kan forvente svar.

Sagsbehandlingsfristerne er vedtaget af byrådet d. 29. maj 2019.

Se sagsbehandlingstider for Familier og Sundhed her
Se sagsbehandlingstider for By og Miljø her

Se sagsbehandlingstider for Ældre og Sundhed her

Se sagsbehandlingstider for Borger- og Socialservice her
Se sagsbehandlingstider for Skoleafdelingen og Dagtilbud her
Se sagsbehandlingstider for Jobcentret her

 

Lyd- og videooptagelse af møder med kommunen

Der kan være situationer, hvor du som borger synes, det vil være rart at lave en lyd- eller videooptagelse af en samtale med fx din sagsbehandler.

Ønsker du at optage en samtale eller et møde, skal vi bede dig om at sige det til din sagsbehandler.

Du har ikke krav på at optage samtalen, og medarbejderen vil baggrund af en konkret vurdering tage stilling til, om optagelsen kan finde sted.

 

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev om Favrholm

Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Favrholm her

RSS