Høring af ændring af ordningen for indsamling af papiraffald

16-01-2018

Hillerød Kommunes Regulativ for husholdningsaffald er i høring fra 16. januar 2018 til 13. februar 2018.

Ændringsforslaget til ”Regulativ for husholdningsaffald” i Hillerød Kommune vedrører indsamlingsordning for papiraffald hos borgere i Hillerød, der bor i parcel- og rækkehus.

 

Frekvensen for afhentning af papiraffald ved parcel- og rækkehuse er i Hillerød Kommunes gældende Regulativ for Husholdningsaffald fastsat til hver 5. uge. På baggrund af faldende papirmængder ændres frekvensen for afhentning af papiraffald ved parcel-og rækkehuse til hver 7. uge.

 

Har du kommentarer til regulativet skal det sendes til miljo@hillerod.dk. Kommentarerne skal være Hillerød Kommune i hænde senest den 13. februar 2018.

 

Forslag til ændring

Gældende regulativ

Siden blev senest opdateret d. 16-01-18

Hillerød Kommune

Trollesmindealle 27
3400 Hillerød
Telefon 7232 0000
Fax 7232 3213
Skriv til Hillerød Kommune
CVR nr. 2918 9366

EAN numre

Åbningstider

Mandag - onsdag kl. 10 - 15
Torsdag kl. 12 - 18
Fredag kl. 10 - 13

 

Telefontider

Mandag - onsdag kl. 10 - 14
Torsdag kl. 12 - 17
Fredag kl. 10 - 12

 

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbreve her

RSS